Veelgestelde vragen

Heb je vragen over de bezorging, een abonnement of anderszins? Wij helpen je graag verder! Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen, zoals de bezorgtijden van de NIVO en hoe je een bezorgmelding kunt doorgeven. De NIVO wordt iedere woensdag tussen 07.30 uur en 17.00 uur bezorgd. Voor meer details, bekijk de veelgestelde vragen hieronder.

Wat zijn de bezorgtijden van de NIVO?

De NIVO wordt iedere woensdag tussen 07.30 uur en 17.00 uur bezorgd.

Hoe kan ik een bezorgmelding doorgeven?

Heeft u geen krant ontvangen of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak. Bel met 0299-364830 of mail naar administratie@nieuw-volendam.nl en wij lossen het dezelfde dag nog voor u op!

Wat wordt er bedoeld met de startdatum?

De startdatum is de datum waarop u voor de eerste keer de NIVO op de deurmat ontvangt. Vanaf dat moment loopt uw abonnement.

Kan ik ook een digitaal abonnement nemen op NIVO?

Jazeker! Voor dezelfde prijs als een regulier abonnement krijgt u elke week per mail een digitale link, waarmee u de NIVO digitaal kunt ‘doorbladeren’ op uw telefoon, PC, laptop, tablet enzovoorts!

Wordt mijn vakantiestop verrekend?

Wanneer u voor langere tijd geen NIVO wenst te ontvangen, kunt u dit aangeven bij onze administratie. Gedurende deze periode kunt u uiteraard wél gebruik maken van uw digitale NIVO.

Staat je vraag er niet tussen?

Heb je een vraag die hier niet beantwoord wordt? Geen zorgen! Klik op de contactbutton hieronder en we helpen je graag verder.